Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mocskos és durva

*Sosi*

A szex, de most így esik igazán jól, hogy már fáj, hogy foltos a bőröm, hogy tépjük egymást...és aztán zsibbadtan fekszünk egymás mellett lihegve, eufóriában, Apádnak meg azt mondtam, azért van lehorzsolva a vállam mert nekimentem a falnak, de valójában azért, mert durván megdugtál a szőnyegen.

Amióta végiggondoltunk hogy miért is gürcölünk itt és hogy ennek semmi értelme, amióta belefáradtunk ebbe a "kínkeservesen mindenért megküzdésbe" ami itt Magyarországon a többségnek jut az életből, rájöttünk hogy semmi keresnivalónk nincs itt. 1 év. Neki jogsi, nekem nyelvvizsga, hogy meglegyen a diplomán és ne legyenek elvarratlan szálak, aztán irány külföld. Csókolom. 

Azóta újra ilyen a szex, mint régen, nincs több aggódás minden szaron, minden csak ideiglenes, átmeneti, csak az odavezető út. Megszabadultunk és felszabadultunk. Azért ilyen jó most mocskosan a szex. 

 

Lábjegyzet: Tegnap bemutatott a szüleinek, a testvére és a felesége is ott volt. Kicsit protokolláris volt, lévén a szülei 60-on túl vannak, de azért túl lehetett élni. Megállapítottam, hogy az én családom apai-anyai oldalról is sokkal nyitottabb és hogy ez mennyire jó. De a házikoszt megvolt, finom volt, dinnyét vittem, örültek, aztán majd visszanyomozzuk a rokontól hogy mi a vélemény. 

A bejegyzés trackback címe:

https://blast.blog.hu/api/trackback/id/tr573054701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása