Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Heti vágyaim tárgya: antik Blondel képkeret

*Sosi*

Az élet ijesztő. Amikor Tim ezt mondta nekem, azt hittem, hülye. De most már kezdem érteni. Ez persze csak úgy lehetséges, hogy amióta együtt vagyunk az életem ultralelassult, ráérek agyalni minden szaron. Szarul is érzem magam emiatt.

Amíg nem volt barátom, vagy ha volt, tudtam hogy egy vicc az egész, addig az életem kitöltötte egy igazán elemi szükséglet hiánya és felkutatása (a szerelem-blőőőááá). Amikor megismerkedtem Timmel, még hónapokig ment a huzavona, 4x szakítottunk ésatöbbi. A kis agyamnak nem volt ideje máson őrlődni, ezzel volt elfoglalva. Mostanra eldöntött tény hogy együtt vagyunk és együtt is maradunk, lévén most írtunk alá egy szerződést 1 évre egy albérletre. 1 évre. Hát nagyot forgott a szemem ott és akkor az ingatlan irodában, hogy én nem vagyok normális, hogy összeköltözöm valakivel, hogy engem a fejemre ejtettek, hogy basszus 22 éves vagyok és még szexelhetnék a fél világgal, de nem...én összeköltözöm valakivel. Agyameldobom. Hülyének érzem magam és hülyén is érzem magam, szeretem és akarom de a lelkem egy része olyan pánikot érzem, amint a filmekben a pasik szoktak amikor bármilyen elkötelezettséget kellene mutatniuk szívük hölgye irányába. Azt tessék, itt vagyok én, aki nagyon akarta, most meg csak nagy levegőket veszek, hogy okés, nem lesz baj, szeretem, nem a világvége. De most annak érzem... Hülyepicsaszindróma. ( és már csak 2 hét a nagybetűs költözésig!!!!)

Mindezek után, hogy a pasi-szerelem-párkapcsolat-együttélés pontokra nagy piros pipát lehet rakni, kicsit megszeppentem. Mert ezt a rész még nem is gondoltam át! SOSE! Hogy mi lesz utána. Mert hogy nem gondoltam hogy találok egy pasit aki elvisel...szánalom. Eddig tartott a projekt, most meg szar minden, mert sehogy se találom a helyem. Megazagyameldobom hogy mindig van valami. Azt hittem hogy ez a legnagyobb bajom, de kiderült, hogy ha egy " lyukat betömsz" lesz egy másik, vagy mindig is ott volt, csak eddig nem vetted észre, mert rohadtul nem arra figyeltél, de most ott van, tátong, ásítva unottan pöffeszkedik a következő betöltendő is mini-űr. Anyád. 

Egyenlőre akcióterv híján vagyok, meg van egy fényképező mínuszom...még mindig...elviselhetetlen, hogy még ezt sem csinálhatom. Rend az kéremszépen van, lehet mutogatni az albérletet másnak most már, Kátya elegánsan lépett le, felhívott hogy a cuccai már nincsenek ott, mert elköltözött, elvileg nem így akarta meg majd még jön, hogy velem legyen kicsit...jöhet a kamrában lévő cuccaiért is amit itt hagyott.

És akarok egy antik Blondel képkeretet de mostazonnal! 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blast.blog.hu/api/trackback/id/tr223078420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása