Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ősz

*Sosi*

Szeretem a hideg csendet. Azt a csendet ami az ősszel jön elő,amikor eltűnnek az élőlények, lecsedesednek, elbújnak, alszanak, csak mi maradunk ébren, mi emberek, mintha ránk nem hatna semmi és a világ kong az ürességtől, a sok felszabadult tértől és levegőtől, amiben nincs semmi, csak csend. Szeretnék belemászni egy kupac lehullott falevélbe. Szeretném látni a leheletem. Legalább az ősz legyen igazi, ha a nyár nem lett az. Az őszt nem lehet elrontani.

 

Amúgy minden úgy van mint eddig, minden taktaktak, történik, van, de én csak mennék, mennék valahová, de csak ülök, persze hogy csak azt csinálom. Munkát keresek. Pfff...2 hónapja, értelme sok nincs, semmit nem találok, novemberben lejár a szerződésem, de én novemberig tutira nem bírom ki. Az egyik legjobb barátnőm - aki annyi idős mint én - terhes lett, 5 hónaposan derült ki hogy jön a baba. Ő anya lesz, nekem meg az a legnagyobb gondom, hogy mit kezdjek az életemmel. 

 

Néha olyan, mintha bevettem volna egy altatót, de csak félig hatott volna, viszont így napokig tart a hatása. Álmosító, egyhangú mindennapok. Bele tudnék fulladni ezen a nyáron a melankóliába. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blast.blog.hu/api/trackback/id/tr733157245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása