Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Disco,disco-party,party

*Sosi*

 A Szilveszteri Party. Anyám...

Sose voltam jó szilveszteri bulin. Soha. Komolyan, még az is jobb volt amikor szilveszterkor a nagyszüleimmel voltam és néztük a kabarét este, azt tényleg nagyon élveztem. Aztán amikor elkezdtem próbálkozni / szánalmasan.../, elmenni bulizni akkor ilyen  dolgok történtek: nem voltam elég menő hogy elmehessek a menők házibulijára. A rocker barátnőm legalja ismerőseinek buliján inkább felvágtam volna az ereim, aztán kikötöttem vadidegenek között, az volt még a szuper, 16 éves sráccal smároltam részegen és egyedül mentem haza. Itt voltam elsős egyetemista. De voltam ritka szar szilveszteri házibulin is még gimiben ahol mindenkinek volt pasija/csaja, csak kb. nekem nem, nah az is nagy élmény volt. Többre nem is emlékszem, gyanítom annyira traumatikus élmény volt mind, hogy az agyam inkább törölte őket. Aztán amikor Abrahammal jártam, akkor mindig Gyöngyösön voltunk, de azok is eléggé kiábrándítóak voltak, mármint persze hogy ott én nem annyira ismertem az embereket és hát így elég nehéz jól érezni magad, főleg amikor az uccsó közös szilveszterünkkor ( akkor már tudtuk hogy szétmegyünk ) Abraham volt a házigazda és én pesztrálgattam mindenki meg vigyáztam hogy ne verjék szét a helyet, ami Abraham apukájának a haverjáé volt. Irtó hideg volt, megint félismerősök között voltam, bónuszban pedig d.u. mehettünk vissza takarítani...blöá. 

Az első jó szilveszterem Timmel volt. Főleg azért volt jó, mert nem mentünk sehova, együtt leittuk magunkat, aztán éjfélkor meg egymásra vetettük magunkat...

Szóval nem, szilveszteri bulit ne...De idén igen, YEAH! Állati lelkes vagyok...főleg mert az én imádottamnak muszáj elmenni és együtt lenni a legjobb barátjával, aki egy alja rockker és persze egy a város határában lévő jellegtelen kocsmában ünnepli a szilvesztert, mert miért ne. Szóval inkább a világvége már akkor ( jaj, ez de elcsépelt... ). Tudom hogy ettől most sznob picsának tűnök...de az is vagyok és nem szívesen töltöm ilyen helyen az időmet. Csak az vigasztal, hogy volt szó arról hogy az este másik részét már nem ott fogjuk tölteni, hát adja az ég. Az egyik barátnőm házibulit is tart, de ott az átlag életkor 18, nem bírom a tinibulikat, szóval még mindig az egyetemi klubba mennék a legszívesebben, mert dubstep lesz, csak az emberek összetételében vagyok bizonytalan...igen, inkább maradnék itthon, mert egy nyafka picsa vagyok, de tudom hogy idén nem úszom meg.

Addig is, mindenkinek frankó szilveszteri bulizást kívánok, aztán talán nekem is összejön! 

A bejegyzés trackback címe:

https://blast.blog.hu/api/trackback/id/tr293506515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása