Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Most elrontottam pontosan...

*Sosi*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jött a harag, jött szembe a hiány, jött szembe a sok elvárás, jött az akarat, a szerelem, jött az éhség, a vágy, jött és engem cincált, engem kért, hogy etessem meg, hogy adjak nekik valamit, de én féltettem magam, nem akartam hogy engem egyenek meg, ezért fogtam Aident és eléjük vetettem...

Persze megzabbantották, egy hétvége alatt felfalták és maradékot kiköpve otthagyták nekem a meggyötört testét és akkor már tudtam hogy hiba volt, nagy hiba. Nagy hiba volt azt hinni hogy ha Aident jobban bántják majd, akkor engem nem és hogy nekem akkor nem fog fájni. Most kétszeresen fáj. 

Most néma hallgatás van, minden telefoncsörgésre és sms-re azt hiszem hogy Ő az, persze nem. Most nem akar velem beszélni, most ha hangját akarom hallani, myspacen a zenéit játszol le újra és újra, hallgatom ahogy énekel és arra gondolok, hogy milyen amikor játszik, milyen amikor nevet, milyen amikor nem teszem tönkre. 

Nem merek hozzászólni, nem merem hívni, de még írni se neki. Nem merek gondolkodni, nem merem elképzeni hogy mit csináltam és hogy annak mi lesz a következménye. Várok a némaságban az éneklő hangját hallgatva arra hogy megbocsájtson nekem annélkül hogy előtte bocsánatot kérek, mert nem szólhatok hozzá, úgy érzem hogy most nem lenne értelme.

Közben megpróbálom túlélni magam, megpróbálom nem hibáztatni magam, mert most már nincs értelme, nem szedem be a gyógyszereket amiket az orvos felírt, nem iszom annyit, igyekszem nem parázni, igyekszem legyőzni magam, legyőzni a késztetéseket, igyekszem arra gondolni, hogy vissza fog jönni, igyekszem arra gondolni hogy szeretem és ez megment minket minden balvégzettől. Talán. Nincs jobb akciótervem...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blast.blog.hu/api/trackback/id/tr932232601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wigyorexxx 2010.08.21. 01:29:19

"Gyermekké tettél. Hiába növesztett
harminc csikorgó télen át a kín.
Nem tudok járni s nem ülhetek veszteg.
Hozzád vonszolnak, löknek tagjaim.
Számban tartalak, mint kutya a kölykét
s menekülnék, hogy meg ne fojtsanak.
Az éveket, mik sorsom összetörték,
reám zudítja minden pillanat.
Etess, nézd - éhezem. Takarj be - fázom.
Ostoba vagyok - foglalkozz velem.
Hiányod átjár, mint huzat a házon.
Mondd, - távozzon tőlem a félelem.
Reám néztél s én mindent elejtettem.
Meghallgattál és elakadt szavam.
Tedd, hogy ne legyek ily kérlelhetetlen;
hogy tudjak élni, halni egymagam!
Anyám kivert - a küszöbön feküdtem -
magamba bujtam volna, nem lehet -
alattam kő és üresség fölöttem.
Óh, hogy alhatnék! Nálad zörgetek.
Sok ember él, ki érzéketlen, mint én,
kinek szeméből mégis könny ered.
Nagyon szeretlek, hisz magamat szintén
nagyon meg tudtam szeretni veled.
"
süti beállítások módosítása