Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mostanában

*Sosi*

 Mostanában figyeltem meg, hogy jellemzően amikor összeveszünk Timmel, akkor álmodok olyanokat, hogy mással csókolózok, más iránt is vágyat érzek, stb. Ez általában úgy megy, hogy van egy pasi -> nagyon vágyon rá -> esetleg csókolózunk vagy ilyesmi ( szexelni ugyan szoktam álmomban, de azt csak Timmel ) ->  aztán persze bűntudatom van.  Ezt már megszoktam, ilyen sokszor volt akkor is mikor még Abrahammal jártam. Csak most annyival rosszabb a helyzet, hogy míg Timmel jártam ez igazából is megtörtént. Ezért talán 2x olyan nagy hatással van rám, ha ilyet álmodok. Most azonban érdekes egész más volt. Megint elmentem egy randira, úgy hogy tudtam, hogy Timmel vagyok, nem is annyira tetszett a srác csak valahogy beszippantott az egész és amikor odabújtam a nyakához ahogy Timnek is szoktam, totál megdöbbentem hogy mennyire más, nem olyan az illata mint neki és nem olyan a bőre és ajkaimon nem érzem az ízét. Elhajoltam és nem tudom miért voltan annyira megdöbbenve rajta álmomban hogy nem olyan mint a Tim, mivel nem is volt az, de totál felháborodtam ezen és felálltam és elfutottam.  Vicces kis agyam van amúgy. De tetszett hogy az álombeli énemnek ilyen dolgok eszébe jutottak. Nem mindig ilyen okos…

Mostanában úgy voltam hogy magamon kívül voltam leginkább és mivel bekattantam, teljesen kiakasztottam Timet. Kb. úgy voltam hogy  ha ez nem múlik el kurva gyorsan akkor megyek vissza a pszichiátriára és kérem azt a rohadt gyógyszert, engem nem érdekel, csak ne kelljen megint becsavarodnom ha lehet. De úgy néz ki,  szerencsére csak a rohadt hormonok voltak, hurrá, örüljünk hogy vége van. Egy időre…

A múltkor írtam hogy mennyire rossz volt a One Day, hát találtam egy tökéletes szerelmes filmet, ami tökéletes volt, szórakoztató, szomorú és pont annyi őrültség volt benne, mindkettőnknek nagyon tetszett szóval nem a tipikus Hollywood-i gejről van szó: Begginers-Kezdők. Ewan McRregor-t is régen láttam már értelmes szerepben, mert szerintem a Szellemíró forgatókönyvét a kukába kellett volna dobina, bár a story egész jó az igaz, akkor meg a rendezőt zavartam volna haza, nagy mindegy, a lényeg hogy végre fellélegeztem és nyugtáztam hogy még mindig jó színész ha megfelelő filmben és szerepben van, a partnernőjét meg nem ismertem eddig de tökéletes passzol.

Lana Del Ray-ről ( énekesnő ) pedig a Mtv-n is csak a felszínt karcolgatják, jó az új klipje és a szám is jól megválasztott, de a discográfiája  meghallgatása után jobb lett a véleményem róla mint gondoltam volna, megszerettem, de nem az a legerősebb száma amit a Tv-ben nyomatnak, hál’istennek mert így nagyon pozitív csalódás volt, napok óta azt hallgatom vagy dúdolom. Kicsit kenterbe verte Adélt, pedig őt is nagyon megszerettem, csak mivel nem olyan szomorú így nem akarok eret vágni ha hallgatom.

Jah és elepedek egy jó könyvért, egy igazán jó könyvért….

A bejegyzés trackback címe:

https://blast.blog.hu/api/trackback/id/tr123573564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása