Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Na az van...

*Sosi*

 hogy tudom el lettek itt a dolgok hanyagolva, de én is hanyagolom magam, szóval ne legyen már sértődés, mert azt nem venném a szívemre.

Dolgozom, köszi igen, még mindig rühellem, de belefér, igen, még mindig szeretem a Tim-et, ennek több oka is van, de most ne menjünk bele, de állatira keveset vagyunk együtt mert most kezdte a kresszt és heti két nap este 8 körül ér haza, én meg megint próbálok, meg előadásozok meg d.u. dolgozom, amit nagyonnagyonnagyon rühellek, a fenébe is, de ez nem kívánságműsor....(kár hogy mégis annak van beállítva).

Mindemellett megállapítottam hogy tök nagy szemétség, hogy ha fogyózol, akkor nem múlik ez az éhség, tényleg, azt hiszed majd idővel összeszűkül a gyomrod vagy mi, de lehet az enyémmel van a baj, reggel agyilag szétmegyek annyira szeretnék valamit enni, de semmi péksüti, semmi kenyér meg ilyenek, szóval én nem hiszek a diétákban, amikben mások mondják meg mit ehetek és mit nem, azt nem tudom betartani, de ha arról van szó hogy magamat kell sanyargatni, szeretem én megmondani hogy hogy, amúgy tudatos fogyókúrázó vagyok, szóval már most van hatása, ha meg érdekel miért csinálom, azért amiért érdemes, például hogy szekszi legyek és a barátom is annak lásson. Tutira megéri, ha már voltam annyira hülye hogy elfelejtettem hogy nem ehetek akármit két pofára, meg is érdemlem hogy így jártam, mármint hogy meghíztam és most fogyózok. 

Meg növesztem a hajam, csak úgy hogy hosszabb legyen, meg frufut akarok, meg ilyen hülyeségekkel foglalom le magam hogy ne csavarodjak be. Nagyon mehetnékem van már ebből a városból, csak azt sajnálom, hogy ha elmegyek, akkor abba kell hagynom az imprózást, amiről nem is hiszem hogy már meséltem. Szóval igen, játszok egy improvizációs előadásokkal fellépő csapatban amit nagyon élvezek! Tegnap is volt előadásunk, amiben volt két plussz pont: egy csaj előadás előtt megkérdezte hogy hol vágatom a hajam, mert a már a múltkori előadáson is látott és hogy tetszett neki, meg hogy interjút csináltak velem is és wáó, a gimiben a suliújságban volt utoljára nyomtatott megjelenésem... Szóval klassz és nem szívesen hagynám ott, nem a hírnév miatt amire szert tettünk hogy sokat ismernek meg szeretnek minket, hanem mert imádom őket, annyira jó fej srácok.

Nemsokára itt a szülinapom is, jövőhéten, remélem hogy bár sokat dolgozok és próbálok, legalább meg tudom ünnepelni. Szóval nincs életem, se időm, a gondolataim ha vannak is, általában depresszívek, fél éve keresek másik munkát de eddig összvissz 3 interjún voltam... A helyesírási hibákért meg bocs, lusta voltam betenni a word-be, nem szeretem. De legalább a hóval nincs különösebb bajom és ezért nem zavar az az uszkve 40 centi hó amit fel se takarítottak és alig lehet közlekedni, mert ha még ettől is felmenne bennem a pumpa, biztos felrobbannék. De nem, vettem tuti gumicsizma-hótaposót, frankón szelem vele a havat, szóval ez így rendben van. A fűtésszámla valószínűleg nem lesz, de arra meg nem gondolok, tudatosan nem hergelem magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://blast.blog.hu/api/trackback/id/tr104077652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása