Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Munkanélküli krónikáim-N.1.

*Sosi*

Hát kiderült h van új a nap alatt!!! Múlt héten hétfőn a közvetlen főnököm a munka vége előtt behívott, megjátszotta  h mennyire meg van rendülve és átadta a felmondó levelemet. Ennyi, banyek, ki lettem rúgva! Hogy hogy érzem magam??? SZUPERÜL! Mocskosul rühelltem a főnökeim meg az irreveláns elvárásaikat, amiktől csak elveszítettem minden önbizalmam, ami megnyomorította a magánéletem is, depressziós lettem és még annyi minden nagyon rossz lett a hülye munka miatt, hogy tényleg az első sokk után egyszerűen megkönnyebbülést éreztem. Szerencsés helyzetben vagyok, mert egy munkaerő szolgálatóval vagyok szerződésben, szóval azon kívül hogy most megkapom a fizumat, még márciusban a felmondásomat töltöm, azaz egy hónapig nem dolgozom és mégis kapok tőlük fizetést, valamint próbálnak nekem keresni munkát, a másik jó hír, hogy  munkanélkülit is kaphatok, mert megvan az egy év folyamatos munkaviszonyom, szóval még legalább 4 hónapig nem halok éhen, addig meg majd csak kialakulnak a dolgok, de egyszerűen fantasztikusan érzem magam. Az a nap mint nap lenyelt feszültség mennyiség az elmúlt egy évben már egészségügyi gondokat is okozott, pl.: a rejtélyes szúró gyomorfájdalom ami napokig folyamatosan tartott és amikor még a gyomortükrözés se mutatott semmit, akkor rá kellett jönnöm, hogy ennek bizony semmi köze semmilyen betegséghez, egyszerűen csak ahhoz hogy "felfordult" a gyomrom a munkától,sajnos szó szerint!

Szóval még csak most kezdődik a nagy " szabadság " :) Szerda volt az uccsó nap, leadtam a kártyám, stb. akkor megkönnyeztem egy kicsit a búcsút mert érzékenyen hat rám, ha emberek ölelgetnek és búcsúzkodnak tőlem. De azóta...valami fantasztikusan vagyok! Szóval fejet fel, irány előre, egy jobb élet felé! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://blast.blog.hu/api/trackback/id/tr724284751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása