Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A be nem tartott szabályokról

*Sosi*

Szóval van egy csomó szabály, amit az ember vagy saját élettapasztalata miatt alakít ki, vagy amit másoktól tanult. Én például nem hittem Anyámnak hogy a vasaló az kúrva forró, de amikor hozzányomtam az ujjam, egyből kiderült. Ezek után azért vigyáztam a sütős dolgokkal de azt simán elhittem Anyunak hogy az idegenekben nem szabad bízni, ezért nem álltam szóba idegenekkel, nem mentem velük sehova soha stb. Szóval az életben gyerekkorunktól kezdve megtanulunk egy csomó ilyen hasznos dolgot.

Nadeh aztán jön az igazi kemény dió. A párkapcsolatok. Nekem vannak bizonyos nagyon jól bevált szabályaim amit mindig fennen hangoztatok és javaslom másoknak is hogy legyen hasznos szabályaik maguknak, jó sok szartól meg lehet kímélni magad. Nekem ilyenek vannak mint a Kivel nem járok: nős pasival, fiatalabb pasival, barátnős pasival, olyan pasival akiről lerí h a volt csajába szerelmes, aki nagyon népszerű vagy nagyon sikeres ( nem azért mert zavar, hanem mert akkor valószínűleg sok nőt vonz, amitől idegbajt lehet kapni ), olyat aki valamit szenvedélyesen szeret és szinte a rabja pl.: zene, sport stb. ( valakinek ez nem gond, nekem azért igen, mert van egy pont, amit túl szeretem azt érezni- még ha ez egy kicsit illúzió is - h én vagyok az élete közepe ), olyannal akinek életeleme a bulizás ( én egy kicsit otthonülős, kettesbenlevős típus vagyok ), aki egyke ( ezt most ha ne fejtsem ki ) és az ARANYSZABÁLY: soha de soha de tényleg soha nem járj munkatárssal. Mivel 3 évig dolgoztam egy olyan mutlicégnél ahol kb. 150 ember dolgozik egy légtérben ugyan folyamatos fluktuációban de azért mégis, pontosan láttam h mit okozott az egyesek egymásba gabalyodása. Egy nagy kalap szart, de  vastagon. Szóval nem nem, munkahelyi kapcsolatot ne, ahogy a 2. számú ARANYSZABÁLY: semmi távkapcsolat. Én egy olyan csaj vagyok, aki ha szeret valakit, imád vele lenni - a lehető legtöbb időt. Engem totál lehervaszt a várakozás és a távolság. Semmi értelme ilyenbe kezdeni. A netes kapcsolatokról nem is beszélve. Utoljára 16 évesen ismerkedtem a neten, 2 olyan randi után, ahol a megjelent pasi tök nem úgy nézett ki mint a képeken amiket küldött magáról már kezdtem sejteni h itt  valami gáz van, végül asszem az a " kapcsolatom" tette be a kaput, ahol nem is úgy nézett ki a srác és még távkapcsolat is volt. Akkor éreztem, én ezt soha többet.

Ha már a kezdeti buktatókon túljutott az ember és van pár olyan dolog amit bevállal a másikkal kapcsolatban - én például rendre szívatom magam a sérült, kicsit magukba fordulós olykor egész szemét és bunkó pasikkal akik néha még művészek is/zenész a legtöbb, de most egy grafikussal járok /, akkor jönnek a kapcsolaton belüli szabályok. Vannak az univerzálisak: nem csalja meg az ember a másikat, meg vannak amiket az ember hoz magának, azért h elkerülje a konfliktusokat: pl.: leszokok valamilyen rossz szokásomról ha az a másikat nagyon zavarja. Nah igazából az egész poszt arra megy ki, hogy van egy szabályom, amit ha megszegek, amit tényleg esküszöm rohadt kevésszer szegek meg, de ha igen akkor mindig kiderül h megszívattam magam, mert kiderül valami olyasmi aminek tudása nélkül boldogabb lehettem volna. Szóval a szabály: soha ne kutakodj a másik netes cuccaiban ( Fabebook, e-mail és h milyen oldalakat látogatott ) se a telefonjában ( híváslista, sms-ek stb. ). Szerintem ez egy hülyeség, tényleg, azért van mert nem bízik az ember magában h elég jó lehet a másiknak se abban nem bízik h a másik nem hazudik, szóval az egész alapja egy bazi nagy bizalmatlanság halmaz. Én nagyon ritkán szegem meg ezt a szabályt, mert igazából nem jöhetsz ki jól belőle. Legtöbbször ugyanis az ember talál valamit, ami nem tetszik neki és akkor jön a BUMM. Ott van, látod, de nem mondhatod el, hiszen honnan tudhatnád te ezt, de tudod és megváltozik a viselkedésed és a gondolkozásod, ha csak el nem tudod felejteni. Ezért bántam meg h egyszer belenéztem a volt pasim telefonjába, mert ott volt egy SMS amit ő küldött a volt barátnőjének és kicsit félreérthető volt. Nem sose mondtam meg neki és nem kérdeztem rá, ő a mai napig azt állítja h nem csalt meg, hogy elhiszem-e? Nem tudom h hazudott-e vagy nem, de most már tök mindegy.

Szóval ezt érdemes az embernek átgondolni, mielőtt  valami hülyeséget csinál. De úgy sem fogja, biztos vagyok benne.

A bejegyzés trackback címe:

https://blast.blog.hu/api/trackback/id/tr344290542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása