Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A faszba már!

*Sosi*

 A legnyomasztóbb érzés amikor nem akarsz mást és tényleg bármit megtennél érte h igazán szeressenek. Ez az érzés inkább már ösztön, olyan mint az emberi vér vagy a levegő, elengedhetetlen a létezéshez. A legkétségbeejtőbb amikor úgy érzed h mindent megteszel érte, mégse kapod meg. Minden adott, de mintha nem is léteznél. Mintha ott se lennél. A legkeserűbb pedig az a tudat h ha tényleg nem lennél ott akkor már hiányoznál. De ott vagy és ezért értéktelen vagy, semmi. A hiányod tesz fontossá, a hiányod mutatja h valaha léteztél, hogy betöltöttél egy Űrt, mihelyst nem voltál, hiányoztál, de míg ott voltál senki észre se vett. Ilyen vagyok én is. Mikor ott vagyok, mindenki evidensnek vesz, mindenki elvár, megtűr, használ, megfeleltet, megmérettet, irányít,  stb. ...De amint nem vagyok ott, mintha viszketni kezdene a kis hely, amiben addig léteztem és kiderül, hogy ott kellene lennem, mert a dolgok nem olyan jók h ha nem vagyok ott. 

 

Mi baja van mindenkinek, hogy a szájába kell rágni ezt, miért csukja be a szemét meg a fülét mindenki, miért nem lehet figyelni, miért kell az emberrel így bánni, én komolyan nem értem. Miért kell mindig otthagynom mindig mindenkit h megértse hogy nem vagyok EVIDENS! Egy van belőlem, rohadtul pótolhatatlan, rohadtul nem elhanyagolható, nem lecserélhető, nem lehet behelyettesíteni. Csessze meg mindenki akinek van képe szarul bánni velem, elegem van ebből. A faszom kivan...

A bejegyzés trackback címe:

https://blast.blog.hu/api/trackback/id/tr174566841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása