Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gyere, csak gyere vissza hozzám

*Sosi*

420334_404299882929892_100000496518866_1527902_511032215_n.jpgAmikor tegnap azt írtam hogy lehet írok Lacinak, akkor azt nem gondoltam teljesen komolyan. Gondoltam rá hogy megteszem, de nem tudtam, valahogy úgy éreztem hogy átlépek egy határt, hogy ez nem fair Timmel szemben. Korábban is volt rá alkalom hogy leveleztem valakivel és elhívott találkozni. Régóta ismerem őt, néptáncot oktatott nekem. Nagyon bele voltam zúgva, sokáig tartott míg lemondtam róla mert észre se vett. Aztán meg nem is olyan régen ő ír rám és találkozni akart velem. Nem ment, hülye indokokkal lemondtam. Azóta se beszéltünk. Nem tudtam megtenni, úgy éreztem hogy az hogy valaha éreztem iránta valamit nem teszi lehetővé. Bűntudatom lett volna, hiszen még mindig tetszik. Ez is eszembe jutott tegnapelőtt, elmentem inkább reggel tusolni és meggyőztem magam hogy ha nem kapta meg az sms-t az jó is, minek ilyesmibe belebonyolódni. Este aztán Tim hozta a szokásos formáját, mindenbe belekötött, minden rossz volt neki amit csináltam, nagyon megbántott, megint. Akkor felszívtam magam és írtam neki egy levelet. Azt hittem hogy napokat kell várnom hogy válaszoljon, meg talán nem is fog.

Este megnéztem. Ott volt. Ott volt a levél tőle. Azt írta hogy gondolt rám, de nem mert írni, azt gondolta boldog vagyok és nem akart kellemetlenkedni. Hogy lehet ilyet írni? Hogy? Leírta hogy mi van vele, tanul megint vagy ismét, talán mindkettő és hogy írjak én is, minél hamarabb és hogy köszöni hogy kerestem.  Milyen diplomatikus, mint mindig. Jennis ( az új munkahelyen megismert barátnőm ) totál ki volt akadva amikor azt mondtam, Laci miatt Tim-et is elhagynám. Én se gondoltam komolyan, de akarom. Akarom őt, úgy ahogy az ember azt akarja akibe szerelmes. Nem tudom hogy ez csak az agyam játéka-e velem. Sok volt pasimhoz kötődöm, ez tiszta sor. De még Abrahamon kívül senkivel kapcsolatban nem éreztem úgy hogy egy részem még mindig szereti.

De amikor Laci ott volt az álmaimban, arra gondoltam, hogy úristenmennyirehiányzott, az illata, ahogy megcsókolt álmomban mintha a gyomromat elkezdte volna beszippantani egy fekete lyuk. Talán pont ez történik épp velem. Eltűnök egy fekete lyuk mélyén.

A bejegyzés trackback címe:

https://blast.blog.hu/api/trackback/id/tr754950411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása