Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Pulzál

*Sosi*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Amint felébredtem s kitettem a lábam az ágyból gépet ragadtam, dobott a szívem és ilyeneket követtem el. Közben ilyen esett még meg:

Sosi üzenete:
 no...
 smac-leves ebéd­...vissza a gyökerekhez
Barnacukor üzenete:
  *mosolygós smile*
Sosi üzenete:
 kólát iszom mellé, már alig van benne bubi, még mindig az a zene megy...imádom ezt a reggelt 
 még azon is túlléptem hogy reggel a szar mosógép megint elárasztotta a fürdőszobát vizzel, korán reggel görnyedve felmosni
 nincs is jobb annál
Barnacukor üzenete:
 hülye mosogép!
 gyalázzátok meg
 ragasszatok rá szidalmakat
 meg átkokat
 rontásokat
Sosi üzenete:
 dehogy is, csak megvetően nézek rá az ilyen szánalmas próbálkozásai láttán
 most duzzog, mert 3 hétig nem ment a mosás mert nem centrizett meg nem engedte le a  vizet,pöffeszkedett diadalittasan a fürdőszobában, de a f.bérlő fia átjött, kivette a szűrőt, volt benne ez az, ez okozta a gondot
 kitakarította,visszatette és működött is...most nagyon sértett szegény, ezért csinálja

Szóval smac leves, bubitlan kóla, kávé már megvolt, meg egy laza mosogatás...minden körülvesz, minden pulzál, de nem bántón, hanem bennem és körülöttem egy ritmusra...ki be járkál, utat talál és utat enged, minden egyben és külön is részes egész.


 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://blast.blog.hu/api/trackback/id/tr702447933

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Polgár Teréz Eszter - KOCSI-KÁZÁS 2010.11.15. 08:06:47

Morskie Oko – a tengerszem. Csodálatos, varázslatos, ahogy a lengyelországi hosszú hétvége kedvcsinálója beharangozta. Túl sok a szuperlatívusz, márpedig amihez nincs mit hozzátenni, abból csak elvenni lehet. Tudtam, hogyan jutunk majd fel a csod...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása