Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szétzilálom

*Sosi*

Úgy hiszem el a szavaid, hogy miközben leolvad a bőröm a vágytól hogy Veled legyek, folyton nyelem vissza a késztetést hogy felkeljek és elrohanjak az ellenkező irányban. Ha azt mondod kitartó vagy, csak mosolygom, engem mindenki elhagy 2 hét vagy max. 2 hónap után, miért hinném el hogy most sem lesz másként.

Az elemei késztetéssel birkózom nap mint nap hogy hitetlenségből fordítsak Neked hátat. Szerinted nem vagyok kitartó. De az vagyok. Más kérdés, hogy bizalmatlan meg ezerszer megbántott.

Azt mondtad hogy nem szeretsz annyira nyilvános helyen "enyelegni". A kereszteződésben a harmadik csókváltás után kaptál észbe.

Miért hozok ki olyat az emberekből, amilyenek amúgy nem is. Mivel sarkallom az embereket ezekre a tettekre akaratlanul, tudattalanul. Bekövetkeznek, én meg szemlélője vagyok értetlenül. Felborítok, kiborítok, kifordítok, forrósítok, felzavarok, felajzok, indíttatok, bujtogatok, lázítok.

Van a sejtjeimben valami elemi ösztön, amire mindenkire reagálni kezd és pulzálni mint én.

 

Update.: Az milyen már hogy online nézhetem az Aiden koncertjét? Össze is futottam vele a kárászon este, a 17évesvöröskével volt, akiért elhagyott. Reflexből mosolyogva rájuk köszöntem, mert csak 2 lépéssel később éreztem úgy hogy gyomorszájon vágtak...

A bejegyzés trackback címe:

https://blast.blog.hu/api/trackback/id/tr452451631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása