Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Döntések

*Sosi*

Miért van az hogy jó döntést olyan szörnyen nehéz hozni, rosszat pedig olyan piszok könnyű? Igazságtalannak érzem. Miért is  van az ember élete okán eredendően szenvedésre predesztinálva? Valószínűleg azért mondja azt a sok vallás meg filozófia meg teória, hogy az élet egy szenvedés, mert annyira kevés befolyással vagyunk önnön életünkre és másokéra és az a pici befolyás is olyan ingatag, mert részletinformációk birtokában cselekszünk és legtöbbször elrontjuk a dolgokat. Különben is, agyunknak csak a 10%-át ha használjuk...ez nem sokra elég.

2 hete beteg vagyok és kivagyok írva táppénzre. Ezalatt hatszor megőrültem és Timmel is összekaptam. A németországi útja még csak most jön! Várom, mert egy tetoválással jön haza a hátán, amit nekem nem mondott meg micsoda, mert azt mondta hogy szeretné hogy meglepetés legyen nekem, de 3 napra elmegy egy másik országba és én nem mehetek vele...szomorú vagyok.

P.S.: Meghoztam a döntéseket. Hamarosan kiderül jó lesz-e.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blast.blog.hu/api/trackback/id/tr472733155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VViki 2011.04.29. 21:27:00

Mi a foglalkozásod?

*Sosi* 2011.05.02. 23:33:29

@VViki: Érdekes kérdés...attól függ mire gondolsz, mert a való életben nincs annyi "romantika" szóval nem egy romkocsmában vagyok pultos, vagy fotóműszész vagy ilyesmi, amit tudék szeretni...pl. egyszerre a kettőt! Műszaki Helpdeskes operátor :)
süti beállítások módosítása