Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Végre reggel

*Sosi*

Jah, hogy minden jó gondolatom elfelejtem mert nem írom le őket, mert szerintem ezt is csak 1 hete tologatom hogy jó...majd írok...jó, mindjárt, tényleg, jóóóóó...majd holnap...stb. De most végre itthon vagyok, reggel van, mézes kávét iszom...és van időm írni.

Mások visszajelzéseiből levontam a következtetést ( ismét ), hogy nem vagyok normális és amúgy mindig csak a baj van velem, jah hisztis is vagyok. Meg nekem az a bajom hogy totál kivagyok ha nem úgy történnek a dolgok ahogy én akarom de :" Zsuzsi, fogd már fel ésszel hogy a dolgok az életben soha a kúrva életben nem lesznek úgy ahogy akarod meg ahogy eltervezted!!!!" ÁÁÁúcs, jól van, én értem, de miért kell ezt a pofámba vágni folyton? Mindig ezt csinálják velem az emberek, jól a fejemhez vágják ezt...

Pedig néha úgy érzem, én már nem tudok jobb lenni. És ha nem tudok jobb lenni, akkor bizony baj van, mert az embereknek még nem vagyok elég jó! Feszítem magam, igyekszem nem szólni, Anyu is úgy rám pirított a múltkor a telefonban hogy a megállóban bőgtem el magam...megint. 

Jó, akkor nem lesz utazás se nyaralás, nem lesz összeköltözés se új lakás, nem töröm magam, nem érdekel, nem foglalkoztat....hogy miért vagyok fura? Azért bassza meg, mert úgy csinálok ahogy mondtátok!

FÁÁÁÁÁRRRAAASSZZZTTÓÓÓÓ...mint mindig összepakolni egy folyton rendetlenné váló szobában, olyan magamban is a helyére tenni a folyton szétszóródó kis dolgokat. ( amúgy a szobám is általában bazi rendetlen). 

Amúgy meg minden a szokásos volt ahogy eddig is, kicsi plussz hogy hetente 2x pánikrohamot kaptam még egy korábbi Timmel elkövetett veszekedésből kifolyólag, úgyhogy elkezdtem tömni magamba a magnéziumot meg abbahagytam a kényszeresen csak saláta evését...elvitték a fényképezőgépem, azóta nagyon boldogtalan vagyok, de amióta rájöttem hogy hungarocelből csinált kamu cikornyás képkeretet lehet kapni, úgy érzem a világ mégse egy olyan rossz hely. Meg kiújult az allergiám, ami nem tudom hogy a fenébe sikeredett, amikor évekig semmi bajom nem volt...no comment.

Meg az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy az államvizsga után elmegyünk Timmel valahova kép napra...először. Állítólag. Azért még nem élem bele magam...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blast.blog.hu/api/trackback/id/tr222930674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása