Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megnyitási hiba, kérem töltse be újra a megnyitni kívánt fájlt!

*Sosi*

Megnyitás sikertelen, a fájlformátum nem megfelelő. A rendszer hibát észlelt. A kis agyamban ez van, tutira ez, a szívem meg görcs, a tüdőmben semmi levegő, a torkomban fájdalom, a hasamban még nagyobb fájdalom...Az agyam robbanni készül, esküszöm, hogy folyton szédülök és hányingerem van ...elegem van már az egészből.

Holnap államvizsga, holnapután 3 napos nyaralás, költözzünk össze, meg látna már a család...mi ez a nagy kapkodás? Mi történt hirtelen, eddig állóvíz volt minden, semmi se mozdult, minden ellenség volt Neked, csak semmi kötelezettség, most meg mindent akarsz, meg kérdezgetsz, folyton kérdezgetsz, mit aki nem érti, hogy most nem érek rá ezen gondolkodni, mint aki nem érti, hogy miért nem találom a helyem ebben az érzésben, hát mert eddig Te voltál az aki azt mondta, ilyen nem lesz, vagy lesz de nem most, hát de most van...én ezt nem értem. Segélycsomagot kérek az agyamnak. 

Erre nem vagyok felkészülve, és már nem megy több tétel a fejembe de ez még nem elég a túléléshez és engem már a kudarc sem érdekel, mert napok óta olyan vagyok, mint akin átment az úthenger, nem bírok többet...

Hogy ez meddig tart? A végtelenségig, és még azután is, vagy én nem tudom, de most már besokalltam. Időszerű, egy nappal államvizsga előtt...

A bejegyzés trackback címe:

https://blast.blog.hu/api/trackback/id/tr792985435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása