Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Legyenek szép, pánikrohammentes napjaink

*Sosi*

Persze, volt olyan, hogy az őrület képe úgy vonzott mint valami egzotikus táj és meg voltam veszve, hogy ha csak egy kicsit is, de belenyalhassak az ízébe. Hát akkor kellett volna valahol a háttérben felszikráznia egy : Hülye vagy v. esetleg egy Vigyázz mit kívánsz feliratnak! Hát ki az a hülye aki meg akar őrülni? Pár pánikroham után persze én is megtanultam a magamét, de már csak sokkal később. Nem hiszem hogy nagyon meg lennék hasadva, inkább csak szenvedélyes, érzelmileg nagy hullámokat megélő egyén vagyok, ezért van hogy néha kicsit megborulnak bennem a dolgok. Csak néha olyan irravionális időben teszik. Mert tegnap este tényleg semmi okom nem volt rá, hogy szarul érezzem magam. Hamar végeztem a melóban, itthon a szerelmem karjaiba zárt és hirtelen üvöltöttem volna, kavargott a gyomrom és kapkodtam a levegőt. Végül sikerült megnyugodnom és sokáig néztem a barátom ahogy alszik, hallgattam ahogy szuszog, símogattam és beszívtam az illatát és győzködtem magam, hogy semmi baj nem érheti se őt, se engem. Hát remélem így lesz.

Óh, hát nagyon fontos informácó, hogy vettem pontom pénzért (2390.-) egy gyönygyörű szép bokacsizmát, amiben nem tudok járni és nem mellékesen fáj is, de azért halálosan szeretem! Vennem kell bele valami szivacs talpbetétet, az lesz itt a dolgok nyitja. De állati szexi, szerelmem álla is leesett amikor meglátott benne. Azt hiszem, voltak hirtelen mocskos gondolatai, ám legyen. ;)

Még a tagadás fázisát élem. Nem nincs vizsgaidőszak. Nem is lesz. Jövőhéten nem is lesz 3 zh-m. Ugyan már, micsoda badarság. ......A picsába! :S

Ha még egyszer valaki fülig érő szájjal jön oda hozzám, hogy várom-e már a karácsonyt, kézigránátot dugok a szájába. Én miért tudok tapintatos lenni? Én senki arcába nem mászom bele, tudva, hogy nem mindeki családja a megtestesült amerikai álom, és hogy a kényszer- és álmosolyok tegnerében az embernek nem lesz ünnepi hangulata, csak gyomorgörcse. Akkor fogom várni a karácsonyt, amikor először a családom szétvált egyik feléhez sem kell elmennem szent este és imigyen minden perc őszinte lesz a karácsonyomban és szép. Ezt idén nem hiszem, hogy meg tudom valósítani úgyhogy összeszorítom a fogam és jó képet próbálok vágni ahhoz ami jön.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blast.blog.hu/api/trackback/id/tr9801213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása