Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Önző (?) vágyaim és kényszerű vezekléseim

*Sosi*

Vágyni mindig folyamatosan. Vágyok a melegre, vágyom az Ő forró testére magam mellett, vágyom érintésére, ölelésére, csókjára. Vágyom hogy elérjem kitűzött céljaim. Vágyim hogy vozó maradjak, legyek. Vágyaim a vágyaim. Olykor talán minden ekörül forog. A vágyim a szenvedélyeim. Szenvedélyim a vágyaim. Örökkön örökké, csak ebben vagyok biztos. Biztosabb mint bármiben. Hogy sose változom meg. Akarom őt, akarom azt hogy szeressen, azt hogy az egyém legyen, olyan önzőn akarom hogy szintfe fáj. Akarom hogy itt legyen, hogy ne menje el mindig, hogy néha csak értem, egyedül értem jöjjön, hogy akarjon engem, ennél is jobban, akarom hogy kimondja hogy megőrül értem és és fáj neki minden egyes magányos nap és éjszaka nélkülem. Akarom hogy beismerje hogy teljessé tettük egymást és ez nem baj, akarom hogy értse nekem nem életem van, hanem nekünk van egy életünk. Annyi mindent csak akarok, legalább annyira mint amennyit csak szeretnék. Csak nem vagyok olyan visszafogott, jóravaló teremtés hogy én csak szeressem és ne akarjam a dolgokat. Ne is kérd többet hogy legyen másképp...

Egyszer arra vágytam, hogy igazán szenvedélyes, elsöprő szerelemben legyen részem és majdnem belepusztultam. Én nem akarom megölni a vágyaim. De néha azok engem igen.

A vágyaim félelmetesek és őrültek, vagy én?

 

 

 

Címkék: vágy szenvedély ár bizonyosság vezeklés önmagam

A bejegyzés trackback címe:

https://blast.blog.hu/api/trackback/id/tr22869425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása