Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Boldog egy és fél éves évfordulót, darling!

*Sosi*

Végzetesen szerelmes lettem...Billie Holiday-be. Ma este olvastam épp egy könyvet és éreztem hogy kellene valami kellemesen füstös bárzene, egy gyönyörű női hang és akkor beugrott Billie Holiday, hogy még sose hallgattam... szívszaggató. Főleg amikor már hallani a hangján hogy idősebb, olyan mindenttudó a hangja. Mintha körülölelne. Minden tud, megélt szenvedélyes szerelmeket, elhagyták, elhagyott, tragédiák és magaslatok között élt és csak mindenttudóan tekint rám a dallamon át: " Ez az élet. Az elkerülhetetlen édes-keserű élet." Megrázóan szép.

Úgy érzem minden nappal közelebb kerülünk Abrahammal a beismeréshez. Nagyon hamar el fog érni a vég és már lemondtam róla hogy a dolog fehér vagy fekete legyen. Nem lehet, hogy kicsit se akarjak elmenni és hogy teljesen is. Képtelenség, nem is tudom hogy miért gondoltam, hogy ez lehetséges. Hogy nem lesznek árnyak, színek, kontúrok, hogy nem lesz egy szomorú, édes-bús keserű kis drámal. Számunkra az. Minden veszekedéssel csak jobban utáljuk egymást, azt hogy nem megy. Hogy elveszik a jövőnk, amit megterveztünk, amiről igazából már lemondtunk. Sétáltunk ma egyet az Adventi forgatagban. Árusok, színek, illatok, fények, stb. És épp a dóm mellett mentünk el és Abraham látott egy jóvágású, szakállas, kissé nagydarab 40-es pasit, és mondta hogy ő is olyan akar lenni, mondtam neki, hogy lelke rajta, és akkor mondta, hogy jah, nekem ez már úgyse számít. Ránéztem, kicsit búsan mosolygott, visszamosolyogtam és mondtam, hogy azt hiszem, sajna nem. Szép kis egy és fél éves évforduló... kevés választ el minket, hogy ennek a dolognak kettőn között vége legyen. Hamarabb vége lesz szerintem, minthogy a gyűlőlet eluralkodik rajtunk. De minden csak fájdalmasabb lesz minden nappal vele, de fájdalmas lenne nélküle. Csúf ez az egész...

Vége a félévnek. 3 vizsgám lesz csak. Tengernyi beadandó. Dolgozni kellene ezeken meg a szakdogán. Február és BUMMM! Itt a finálé! A végső harc és aztán...diplomás ember leszek :D Hát urambocsá ezen én még mindig csak nevetek...Én? Diplomás ember? Hát köszönöm szépen, ez azért szürreális. Nem is akartam egyetemre menni, azt tessék...pfff. Hát mókásak ezek a dolgok. Hát meg nem is leszek egészen diplomás, mert kell egy nyelvvizsga de hát ott terpeszkedik egy meleg nyár mindezek után, ahol épp pont rá kell hogy érjek egy nyelvvizsga megszerzésére. ;)

És aztán? Fogalmam sincs...félelmetes és bizsergető ismeretlen vár rám... az elkövetkező életem.

A bejegyzés trackback címe:

https://blast.blog.hu/api/trackback/id/tr41589568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása