Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szabadidőbe' szeretsz mindenkit?

*Sosi*

Ha olyan " Mindenki menjel egy a büdös f**ba" hangulatom van, mindig feketére festem a körmeim...most szárad...

Egy fekete alapon egész alakos James Dean képes bögréből iszom mindig a kávét. A nagyon széles szájú kicsit szögletes Advent Szeged Dóm templomosból meg a teát és a Tesco-s smac levest. Mind a kettőt Abraham vette nekem.

Megint majdnem egy doboz cigit szívok el egy nap és a Silver Pall Mall ára most már 635.-, szóval megint emeltek rajta, hát az anyukájukat akkor csókoltatom. Szívtam most Bondot is, de megfájdul tőle a fejem...

Mér' van az hogy valahányszor kiteszem a lábam, elkezd esni és elmegy a nap...biztos azért hogy sose vehessem fel a most szerzett 200 forintos fekete kamu RaiBan-em ...

Az otthon egyedül hajnalban fogyasztott pálinka nagyon destruktívvá teszi az embert, össze vissza beszél tőle az ember és azt se tudja hogy most mi van...ösztönlénnyé válsz és még jó hogy nincs férfi a közeledben mert akkor ajaj volna...de én most elhatároztam hogy megörzőm a maradék "tisztaságom" és nem fogok senkivel semmit Olyat tenni...akár az exem, akár nem. Folyton a fejemben jár Meredith a Grayesből, amikor épp valami fasírtban van Mr. Álompasi/dokival és boldog-boldogtalannal hentereg, hogy a végén már Lizzyék kitalált neveket adnak a pasiknak ...

A Márk még mindig nem hívott...persze hogy én se hívtam, kibírom, nagylány vagyok már...csak minden a telefonomból kijövő hangtól 200-as lesz a pulzusom és mindenkivel ordenáré vagyok amikor felveszem, mert nem a Márk az és ettől már a f**om kivan...

Per Petterson: Lótolvajok cmű könyvét olvasom. Norvég és nyomasztó, magány van benne és titkok és elhagyatottság és szerelem. 

P.S.: Tegnap elfelejtettem írni, hogy azt álmodtam hogy kúrva vagyok...stílusos, nem?

A bejegyzés trackback címe:

https://blast.blog.hu/api/trackback/id/tr351923356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása