Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A kávé veszélyes, a barátoknak meg gyógykezelés jár

*Sosi*

Oké, oké vannak szar reggelek, nah de ilyen?

Amikor a ember békésen kikel az ágyból meleg, jóillatú, édesen alvós barátja mellöl azért nem gondolja azt h vmi  nagy baj lehet így reggel. Hát de persze vannak ilyen hülye megmagyarázhatatlan dolgok mint az ember. A mai nap tanulsága, ha tudom h elfogy a 3 in 1 -ben kávé, akkor veszek! Mert a kedves párom bejött reggel és olyan hagsúllyal kérdezte hogy : TE csak egy kávét főztél? mintha legalábbis teljesen elment volna az eszem h ilyet tettem. Szó se róla, ő is tud főzni magának ha én valamilyen megmagyarázhatatlan sötét erő hatalmába kerülten nem főzök neki. Pedig csak annyi volt h egy darab volt, én meg a granulátomos kávét nem bírom meginni, Vele ellentétben. Hát mondtam neki, hogy mivel csak egy volt, azért csináltam egyet. Errő vérben forgó szemekkel letorkol, h mégis hogy beszélek én, meg mint képzelek magamról. o.O Most mi van? És durcizik és hiába mondom én nem akartam rosszat mondani, ez a pőre igazság, most miért ilyen? :S Hát...rendesen néztem csak, nagyon ritkán látom ilyennek, és akkor nem a kávé miatt szokott ideges lenni... Még jó, hogy ő amúgy nem egy tirpák paraszt, 5 perc múlva odajött és átölelt, ne haragudjak, ő szeret. Nem haragszom, de még most se értem, mi is történt szegénnyel? Kicsit rosszult indult neki a nap. :(

Másik barátommal is találkoztam szombaton akivel történetesen 3 hónapja igyekszem normális mederbe visszaterelni a kapcsolatom, mert amúgy imádtuk egymást, csak ő valamin felkapta a vizet és ez h az élesztő vagy a hülyeség miatt fúvódott ekkorára, meg nem mondom, de h értelme nem volt haragban lenni az egyszer fix. Nah hát ő az a lány, aki nem kertel és kerek perec megmondta h útált, mert úgy érezte lecseréltem, útálta a pasim, mert úgy érezte miatta hagytam ott őt, meg h csak kihasználtam. Mindegy, ez egy rakat hülyeség. Meg is beszéltük, jajdejó...és mégis. Mégis valahogy rossz szájízzel mentem haza, rossz érzéssel írtam neki levelet h mikor találkozunk megint, vmi nem hagy nyugodni a dologgal kapcsolatban. És akkor előjöttek ezek a hülye miértkelladolgoknakelromlaniésmegváltozni dolgok. A harmadik versenyző féltékenységi rohamjával meg végképp nem tudok mit kezedni, mi ez a Nehogyszóbaáljavoltpasimmal! ...ez hihetetlen, tudva h ő is szóba állt az ÉN volt pasimmal mikor mi szakítottunk, csak ő nem csak haverkodott hanem össze is jött vele! Most visszament hozzá, de neki az fáj, h most M.-mel beszélek, ők meg ugye fasírt, M. megbántódott azért. De ő véresszájúan felhív és letorkol h mit csinálok, fejezem már be. Ki ő h megmondja mit tegyek, amikor csak megismertem álltala egy embert akit megkedveltem, de amúgy én egy másik férfiba vagyok szerelmes? Most mért nem barátkozhatok azzal akivel akarok?

Van valami a levegőben? Mindenkire rájött a hoppáré? Xanaxot fogok osztogatni az ismerőseimnek, mert képtelenek megnyugodni, higgadtan és emberhez méltóan viselkedni. Frusztráltság a köbön, értem én h jön az érettségi, vizsgaidőszak (nekem is...basszus!) de hát most akkor is... Vagy velem van baj, vagy inkább azzal hogy csak hülye ismerőseim vannak! ^^ /jellemző (-.-)/.

Címkék: barátok hülyeség reggel idegeskedés

A bejegyzés trackback címe:

https://blast.blog.hu/api/trackback/id/tr33773192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása